Prekės informacija

Navig.sportui TomTom MultiSport HRM

Prekės kodas: KPNTOMMSHRM
Navig.sportui TomTom MultiSport HRM
Gamintojas: TOMTOM
Prekės šiuo metu nėra.

Teirautis dėl šios prekės užsakymo.
260,70 € be pristatymo
(260,70 €/VNT.)




Navig.sportui TomTom MultiSport HRM
Didelis aiškiai matomas ekranas. Ypač plonas ir patogus. Paprastas ir greitas valdymas vienu mygtuku. Keičiamos apyrankės (spalvos: tamsiai pilka; tamsiai rožinė; turkio; šviesiai žalia). 10 val. tarnaujantis akumuliatorius su įjungtu GPS leis pamiršti dažnus laikrodžio krovimus. Atsparus drėgmei net iki 50 m, galėsite drąsiai maudytis ežere, baseine ar jūroje. Širdies ritmo monitorius - širdies darbo kontrolė, kuri užtikrins kokybiškas treniruotes ir puikius rezultatus. Patogi nemokama programinė įranga internete, kurioje turėsite savo asmeninę paskyrą. Joje detali ir aiškiai pateikiama visų jūsų treniruočių statistika.

Sekite savo rezultatus važiuojant dviračiu, bėgant ar plaukiant.

*Naudokite tiek lauke, tiek viduje. Laikrodyje esantis giroskopas fiksuos jūsų įveiktą atstumą ant bėgimo takelio be papildomų priedelių. Sutaupysite ant papildomų priedų ir jausitės patogiau dėvėdami tik laikrodį.
*Dviračio sensorius. Dar tiksliau pamatuos jūsų įveikiamą atstumą ir greitį važiuojant dviračiu net tada, kai nėra GPS signalo. (Įsigyjamas papildomai)
*Specialus laikiklis prie dviračio. Uždėkite laikiklį ant dviračio vairo ir visada turėsite aktualiausią informaciją patogiausioje vietoje.
*Plaukimo sensorius. Laikrodis padės išmatuoti plaukimo duomenis. Plaukimo efektyvumas, yriai, yrių tipas, baseino ilgis, įveiktas atstumas ir greitis.



Su TomTom MultiSport sportiniu laikrodžiu galėsite nusistatytą tikslą ir bėgant stebėti progresą. Tai padės jums kasdien siekti vis aukštesnių tikslų. Jei norite treniruotis tikslingiau galėsite nusistatyti širdies ritmo zonas ir pasiekus nusistaytą zoną jūs būsite tuoj pat informuotas. Tai padės kontroliuoti savo širdies darbą ir treniruotis tikslingiau (jei norite sudeginti nereikalingus riebalus jūsų širdis turi dirbti 60-70% nuo max jūsų širdies darbo. Jei norite treniruotis ištvermei jūsų širdis turi dirbti 70-80% nuo max jūsų širdies darbo. Taigi, jei jūs norite paskaičiuoti savo procentines krūvio intensyvumo ribas, jūs galite tai padaryti tokiu būdu: 220 – amžius=max širdies susitraukimo dažnis. Pvz., 220-25metų = 195 tv/min).
[!] Stebėk kainą

Mes jus informuosime, kai šios prekės kaina taps Jums priimtina.

Saugos kodas:
Atsiliepimai apie prekę
Rašyti atsiliepimus gali tik prisijungę vartotojai.
Atsiliepimų apie šią prekę nėra.